Η Ομάδα μας

Οι άρτια καταρτισμένοι παιδαγωγοί μας, εφαρμόζουν τις πιο σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους καθοδηγώντας τα παιδιά καθημερινά σε καινούργιες περιπετειώδεις εμπειρίες και γνώσεις. Για το λόγο αυτό, συμμετέχουν συστηματικά σε προγράμματα κατάρτισης για τη συνεχή ενημέρωσή τους σε σύγχρονα θέματα προσχολικής εκπαίδευσης.

Πιστεύοντας απόλυτα στην αλληλεπίδραση μεταξύ γονέων και εκπαιδευτών για την πρόοδο των παιδιών, έχουμε θεσπίσει καθημερινή ενημέρωση μέσω ατομικών σημειωμάτων για κάθε παιδί.

Σπούδασα νηπιαγωγός στο MEINZ της Γερμανίας, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα και τα γερμανικά αποτελούν μητρική μου γλώσσα. Φοίτησα σε γερμανικό σχολείο και είμαι κάτοχος του Grosses Deutsches Sprachdiplom.

Στην Ελλάδα επέστρεψα το 2000 και αρχικά εργάστηκα σε μεγάλο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο ως νηπιαγωγός. Το 2009 αποφάσισα να προχωρήσω και να πραγματοποιήσω ένα μεγαλύτερο βήμα, και μπήκα στην ομάδα του σημερινού Little Explorers ως ιδιοκτήτρια, διευθύντρια και νηπιαγωγός (δασκάλα Γερμανικών). Είμαι μαμά δύο αγοριών 5 και 3 ετών και εκτός από την τυπική εκπαίδευση ως νηπιαγωγός και την εμπειρία μου μέσω του σχολείου, έχω αρκετή προσωπική πείρα.

Η επιλογή μου να σπουδάσω νηπιαγωγός ήταν πάντα για μένα όνειρο ζωής, καθώς λατρεύω τα παιδιά και απολαμβάνω να γίνομαι κι εγώ παιδί μαζί τους. Θεωρώ ύψιστο λειτούργημα να βάζεις τις σωστές και δημιουργικές βάσεις για τη διάπλαση των παιδιών και να χτίζεις τα θεμέλια του χαρακτήρα τους.

Θεωρώ σημαντικό πλεονέκτημα του χαρακτήρα μου ότι είμαι κοινωνική κι επικοινωνιακή, γεγονός που μου επιτρέπει πάντα να χτίζω σταθερές και βαθιές σχέσεις με τους γονείς και με τα παιδιά.

Γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολήθηκα με το θέατρο από πολύ μικρή ηλικία. Αφού αποφοίτησα από τη δραματική σχολή Βεάκη, συμμετείχα σε πολλές παραστάσεις επαγγελματικά, με εξαιρετικούς συνεργάτες όπως το Γιώργο Αρμένη, τη Βέρα Κρούσκα, το Σταυρό Παράβα, και πολλούς άλλους. Ταυτόχρονα, συμμετείχα σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές και  κινηματογραφικές ταινίες. Επίσης, ασχολήθηκα πολύ με το παιδικό θέατρο με σκηνοθέτη το Γιάννη Καλατζόπουλο. Ξεκίνησα την ενασχόληση με το aikido το 1999 και το 2005 πήρα το πρώτο μου dan. Ασχολήθηκα με τις εναλλακτικές θεραπείες και την εναλλακτική ιατρική γενικότερα. Λατρεύω το θεατρικό παιχνίδι και το άνοιγμα ψυχής που προσφέρει σε μικρούς και μεγάλους, είναι μια μαγική απόδραση που ξυπνά το εσωτερικό παιδί που φέρουμε όλοι μας. Παράλληλα, αξιοποιώντας τις ακαδημαϊκές σπουδές μου στην αγγλική γλώσσα, εργάζομαι τα τελευταία είκοσι χρόνια ως καθηγήτρια αγγλικών σε σχολεία και βρεφονηπιακούς σταθμούς. Σήμερα έχω ένα γιο 7 ετών, το Δημοσθένη. Λατρεύω τα παιδιά και μαθαίνω από αυτά και το μαγικό τους μικρόκοσμο, σε ένα αέναο ταξίδι αυτοαναζήτησης και προσωπικής εξέλιξης. Αισθάνομαι πως εμείς οι μεγάλοι καθημερινά μαθαίνουμε από εκείνα, γιατί, όπως είπε κι ο Σαββόπουλος, «πώς να κρυφτείς από τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα!»

Είμαι νηπιαγωγός, απόφοιτος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Αγωγή (ΤΕΑΠΗ) του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Καθώς οι δομές Προσχολικής Αγωγής είναι ο πρώτος- μετά την οικογένεια- φορέας κοινωνικοποίησης, αποτελούν αφετηρία για όλα τα παιδιά στην πορεία τους προς την κατάκτηση της γνώσης και τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους.

Άρα, δουλεύω ως παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής σημαίνει ότι έχω επίγνωση του εν δυνάμει ρόλου μου στη συμβολή της ολόπλευρης ανάπτυξης- συναισθηματικής, νοητικής, ψυχοκοινωνικής, κοινωνικής-των μαθητών μου.

Δουλεύω ως παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής σημαίνει καταρχήν ότι αναλαμβάνω ευθύνη απέναντι σε κάθε μαθητή μου ξεχωριστά, να εργαστώ με τρόπο που θα τον βοηθήσει να αποκτήσει θετική αυτοεικόνα και πίστη στις δυνάμεις του, ώστε να διαμορφώσει μία ελεύθερη και ισχυρή προσωπικότητα. Σημαίνει να λάβω υπόψη από πού προέρχεται κάθε παιδί, ποιες είναι οι ανάγκες, οι επιθυμίες, τα ενδιαφέροντά του, οι κλίσεις του. Σημαίνει να δεχτώ το κάθε παιδί όπως είναι, να το σεβαστώ, να το εμπιστευτώ, να το κάνω να νιώσει ασφαλές, να του προσφέρω τις ευκαιρίες – αξιοποιώντας τις επιστημονικές και παιδαγωγικές μου γνώσεις και χρησιμοποιώντας κατάλληλες εκπαιδευτικές μεθόδους –  να αναπτύξει στο έπακρο τις δυνατότητές του. Σημαίνει διαμορφώνω ένα δημοκρατικό παιδαγωγικό κλίμα συνεργατικότητας, προβαίνω σε δράσεις που ενώνουν τα παιδιά στην επιδίωξη κοινών στόχων, που προωθούν την αλληλεγγύη, τον σεβασμό και την αποδοχή. Σημαίνει ότι καθοδηγώ, διευκολύνω και ενθαρρύνω τους μαθητές μου να αντλήσουν από το βίωμα και την προγενέστερη εμπειρία τους, να ξεδιπλώσουν το δυναμικό τους, να προβληματιστούν, να μάθουν πώς να μαθαίνουν, να ανακαλύψουν και να οικοδομήσουν ενεργητικά τη γνώση τους, να εκφραστούν και να δημιουργήσουν. Σημαίνει τους εμφυσώ την πεποίθηση ότι η μάθηση είναι παράθυρο στον κόσμο, καθώς τους προσφέρει τη δυνατότητα να κατανοήσουν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον στο οποίο ζουν, ότι τους προσφέρει προοπτική.

Είναι ευλογία να ξυπνάω κάθε πρωί και να μπαίνω σε μια τάξη γεμάτη χαρούμενες παιδικές φωνούλες. Είμαι παιδαγωγός 18 χρόνια, η εμπειρία και η εκπαίδευση μου με κάνουν να αντιμετωπίζω το κάθε παιδί ξεχωριστά, να σέβομαι, να κατανοώ τις ανάγκες του και με υπευθυνότητα, αγάπη, υπομονή και επιμονή να του μεταδώσω γνώσεις και εμπειρίες που στόχο έχουν την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του.

Πρωταρχικός σκοπός μου είναι σε αυτήν την ευαίσθητη ηλικία τα παιδιά να νιώθουν ασφάλεια, ηρεμία και ζεστασιά όμοια με το οικογενειακό τους περιβάλλον. Να κρατάω ζωηρό το ενδιαφέρον τους για έρευνα – ανακάλυψη – παιχνίδι και με αυτόν τον τρόπο βιωματικά να επιτυγχάνεται η μάθηση. Να χαίρομαι και να καμαρώνω για τις προσπάθειες και τις επιτυχίες τους αλλά και να τα ενθαρρύνω να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια ή αποτυχίες.

Είμαι Απόφοιτη του Α.Ε.Ι ΑΘΗΝΩΝ Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Από το 2000 έως σήμερα προσφέρω στο σχολείο το παιδαγωγικό μου έργο. Μου αρέσει να δημιουργώ ένα συναρπαστικό ερευνητικό περιβάλλον στην τάξη όπου τα παιδιά σαν πραγματικοί μικροί εξερευνητές συμμετέχουν στην έρευνα και την ανακάλυψη καινούργιων πραγμάτων μέσα από την παρατήρηση, το παιχνίδι και την καθοδήγηση της αγαπημένης τους δασκάλας.

Έτσι καθημερινά τα παιδιά μέσα από πολύμορφες δραστηριότητες προσπαθούν να ανακαλύψουν και να κατανοήσουν τα μυστικά της φύσης. Βιώνουν πολλές ευχάριστες εμπειρίες μέσα από την κηπουρική, την ανακύκλωση, τα πειράματα με διάφορα υλικά, επεξεργάζονται διάφορες μαθηματικές έννοιες, καλλιεργούν τον προφορικό τους λόγο και αναπτύσσουν δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής, έρχονται σε επαφή με όλες τις μορφές των τεχνών και με διάφορες τεχνοτροπίες φτιάχνουν τα δικά τους έργα τέχνης. Κυρίως χρησιμοποιούμε άχρηστα υλικά και υλικά (μπουκάλια, καπάκια) από τη φύση ( φύλλα, βότσαλα, κοχύλια).

Είναι πολύ σημαντικό από αυτή την μικρή ηλικία τα παιδιά να κατανοήσουν τη θέση τους μέσα στη φύση, να αναπτύξουν την αγάπη τους και το ενδιαφέρον τους για αυτή   και να καλλιεργήσουν την περιβαλλοντική τους συνείδηση.

Εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Γεννήθηκα στην Αθήνα και είναι εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού σε ομάδες προσχολικής ηλικίας και δημοτικού. Από μικρή ηλικία συμμετείχα σε παιδικές θεατρικές ομάδες, έκανα μαθήματα κλασικού χορού και πιάνου. Η ενασχόληση με την Τέχνη συνόδευε όλα τα σχολικά μου χρόνια και σκοπός μου ήταν πάντα να μπορέσω να καλλιεργήσω την επικοινωνία μέσω της Τέχνης. Έτσι, αφού αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, από το τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, συνέχισα την εκπαίδευσή μου στο Πανεπιστήμιο στον τομέα του Θεάτρου ως Παιδαγωγικής Μεθόδου και Καλλιτεχνικής Δημιουργίας. Παρακολούθησα βιωματικά εργαστήρια και σεμινάρια Θεατρικού Παιχνιδιού και αφήγησης παραμυθιού, καθώς και σεμινάρια Μουσικοκινητικής του συστήματος Carl Orff. Τα τελευταία χρόνια, ασχολούμαι επαγγελματικά με την εμψύχωση ομάδων σε σχολεία και συλλόγους.

Μέλημά μου είναι η ηθική, ψυχική και αισθητική καλλιέργεια των παιδιών μέσω της συμμετοχής τους στο θεατρικό παιχνίδι. Τα παιδιά, μέσω των θεατρικών τεχνικών, έρχονται σε επαφή με την ελληνική και ξένη παιδική λογοτεχνία και ποίηση, εκφράζουν τα συναισθήματά τους, μαθαίνουν να σέβονται και να συνεργάζονται με τους άλλους, διευρύνουν τη φαντασία τους και ευαισθητοποιούνται σε ποικίλα κοινωνικά θέματα.

Το θεατρικό παιχνίδι, με την κατάλληλη εμψύχωση, οδηγεί  το παιδί στην αγάπη για το Θέατρο και, ευρύτερα, την Τέχνη, γεγονός που συντελεί στη διαμόρφωση       ατόμων με ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1978 και σε ηλικία 10 χρονών ξεκίνησα τις μουσικές σπουδές μου. Πήρα Πτυχίο Πιάνου και Αρμονίου με βαθμό Άριστα Παμψηφεί και Διάκριση. Συνέχισα Ανώτερες Σπουδές πάνω στο Πιάνο παίρνοντας Δίπλωμα Σολίστ με βαθμό Άριστα Παμψηφεί και Β’ βραβείο. Επίσης απέκτησα δύο Πτυχία πάνω στα Ανώτερα Θεωρητικά και τη Σύνθεση (Ειδικού Αρμονίας και Αντίστιξης, με βαθμό Άριστα Παμψηφεί). Παράλληλα με τις μουσικές μου σπουδές ασχολούμαι και εξειδικεύομαι πάνω στα μουσικοκινητικά συστήματα Dalcroze και Orff, παρακολουθώ σεμινάρια για την Ειδική Αγωγή και τη Μουσικοθεραπεία και από  το 2002 διδάσκω το μάθημα της μουσικοκινητικής σε νηπιαγωγεία. Επίσης συνοδεύω μουσικά σχήματα,  χορωδίες και συμμετέχω σε πολλές συναυλίες .

Είμαι απόφοιτη του Τ.Ε.Ι Ηπείρου του τμήματος Προσχολικής Αγωγής. Ακολούθησα το κλάδο αυτό διότι λατρεύω να φροντίζω για τη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών, να βοηθάω και να συμβάλλω στην εξέλιξη τους.

Είναι ένα επάγγελμα, το οποίο χρήζει υπευθυνότητας λόγω ότι πλάθονται ψυχές. Πρώτο μου μέλημα είναι να νιώσουν εμπιστοσύνη και αγάπη μέσα στο περιβάλλον της ομάδας μας ώστε να πάρουν τα πρώτα εφόδια για τη καλλιέργεια της προσωπικότητάς τους.

Απολαμβάνω να μεταδίδω τις γνώσεις μου μέσω του παιχνιδιού, της μουσικής και του κουκλοθεάτρου. Η καθημερινή επαφή με τα παιδιά με γεμίζει αισιοδοξία και γαλήνη καθώς μαζί τους νιώθω η ίδια παιδί.

Είμαι βρεφονηπιοκόμος και μαμά ενός κοριτσιού 3 ετών.

Η ενασχόληση μου με τα παιδιά, γίνεται πάντα με αγάπη, τρυφερότητα και σεβασμό ως προς την προσωπικότητα τους και πάνω απ’όλα ως προς τις ανάγκες τους.

Την απόφαση να ασχοληθώ με τα παιδιά την είχα πάρει από πολύ μικρή. Μεγαλώνοντας επιβεβαιώνομαι καθημερινά πώς ήταν και η σωστή !!! Μια αγκαλιά και ένα χαμόγελο κάνουν τον κόσμο μας πιο μαγικό!

I started with a bachelor in Early Childhood Education because of my intention to work with pre-schoolers, but due to my interest in finding ways to maximize the effectiveness of the learning process, I decided to focus on the field of Educational Psychology.

So I proceeded on doing my master’s degree in Deree, The American College of Greece, where all the lessons are in English. In addition to that, I have obtained English proficiency degree from the University of Michigan and I have lived for one year broad, using English as the primary language.

I am enthusiastic about working with children and turn the classroom to a place full of learning experiences through playing, singing and exploring, creating and having fun. My main goal is to help children to succeed academically, socially, behaviorally and emotionally.

Είμαι 26 χρονών και είμαι νηπιαγωγός. Τελείωσα τη σχολή μου στα Ιωάννινα το 2014 και από τότε ασκώ το επάγγελμα μου. Είμαι πολύ περήφανη για τη δημοσίευση της πτυχιακής μου εργασίας με θέμα: «H χρήση πρώιμων παρεμβατικών προγραμμάτων για παιδιά με ή χωρίς ειδικές ανάγκες στην προσχολική ηλικία.», καθώς η έρευνα για τη συγγραφή της μου άνοιξε νέους ορίζοντες και με βοήθησε να διαμορφώσω μια σφαιρικότερη γνώση γύρω από την ειδική αγωγή.

Είμαι από τους πολύ τυχερούς που ήξερα τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω από μικρό κοριτσάκι. Με δασκάλες και δασκάλους πρότυπα σε όλη τη διάρκεια των σχολικών μου χρόνων,  η απόφαση να γίνω σαν εκείνους ήταν σχεδόν μονόδρομος. Κρατάω μέσα μου μέχρι σήμερα κουβέντες ενθάρρυνσης, εμπιστοσύνης, αγάπης από εκείνους και στόχος μου είναι να μεταδώσω και εγώ στα παιδιά μου (γιατί ναι, είναι κατά κάποιο τρόπο και δικά μου παιδιά) την ίδια έμπνευση και αγάπη για τη ζωή και να μάθουν ότι το χαμόγελο μας κάνει δυνατούς και οι φίλοι μας κάνουν δυνατότερους. Βασικότερος στόχος μου όμως είναι σε αυτό το τόσο σημαντικό κομμάτι της ζωής των παιδιών που είναι το σχολείο τους, να έρχονται κάθε πρωί με το ίδιο χαμόγελο που έρχομαι και εγώ, με όρεξη για γνώση και για παιχνίδι.

Τέλος, χρησιμοποιώντας μια φράση από τον Μικρό Πρίγκιπα : «Οι άνθρωποι δεν χρειάζονται πάντα συμβουλές… Μερικές φορές το μόνο που χρειάζονται είναι ένα χέρι για να κρατηθούν… ένα αυτί να τους ακούσει …και μια καρδιά που να μπορεί να τους καταλάβει..» Αυτό νομίζω συγκεντρώνει όλη την ουσία του να είσαι εκπαιδευτικός.